Alla inlägg den 26 maj 2021

Av rodinskan - 26 maj 2021 17:01

Nu har jag äntligen målat klart i det som ska bli en walk-in closet/sminkrum. Så nu längtar jag tills jag kan åka och köpa garderoberna som ska in där.

Har inte blivit så mycket med virkandet,men har fått ihop nio rutor iaf,så det går frammåt.

Har spelat lite The sims 4, vilket var evigheter sen nu, spelar en tjej som har en dröm om att starta en egen butik, startat från noll kronor och jobbat sig upp, säljer bara saker som hon hittar och skapar,som ambition vill hon bli rik.

lyssnar på en ny serie, Höga kusten-serien av Susan Casserfelt,uppläsare är Katarina Ewerlöf, hon är så grym på att läsa in böcker, love it. jag är på bok tre I betraktarens öga, kan varmt rekomendera den här serien,riktigt bra deckare.


Hade möte med försäkringskassan igår och har bestämt att det får bli ett fortsatt uppehåll med arbetsträningen under sommaren, så får vi se hur det ser ut till hösten. känner mig fortfarande hjärntrött efter mötet.

Jag brukar ju beskriva mitt mående som en berg och dalbana, och det har varit ganska plant med några små dalar, men känns som att det åker neråt, känner mig inte glad, har mer ångest än vanligt, allra helst när jag ska gå och lägga mig,har väldigt svårt att komma till ro.


E var här och drack kaffe med mig idag, och det är som alltid balsam för själen,älskade vän.


Hoppas ni har en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards