Direktlänk till inlägg 17 januari 2020

En bra vecka.

Av rodinskan - 17 januari 2020 18:08

Då var den här veckan avklarad,tjoho. Har klarat mig från mer förkylning än så länge,peppar peppar ta i trä.

så vad har hänt denna vecka,jo jag har rockat min arbetsträning  :), har varit och hälsat på min bästa vän och min lilla gudson,balsam för själen. fick även låna en hel drös med flyttkartonger.  

fick veta igår att min nuvarande lägenhet är uthyrd.har hunnit packa 10 kartonger. ska försöka packa mer nu i helgen. Måste även försöka boka tvättstugan så jag kan börja beta bort tvätthögen och packa ner det rena.

Har inte orkat spelat sims den här veckan,så inget nytt att berätta om det, haha, ja jag vet att jag inte har berättat nått om det alls, men det kommer,känner mig inte inspirerad för det just nu.

Har lyssnat en hel del och hunnit fram till bok nr 18 i serien fjällrosor,love it.Så kort och gott så har jag haft en bra  vecka.

Han och jag   , den här lilla killen fyller hela mitt hjärta.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rodinskan - 26 maj 2021 17:01

Nu har jag äntligen målat klart i det som ska bli en walk-in closet/sminkrum. Så nu längtar jag tills jag kan åka och köpa garderoberna som ska in där. Har inte blivit så mycket med virkandet,men har fått ihop nio rutor iaf,så det går frammåt. Ha...

Av rodinskan - 21 maj 2021 19:01

Hej på er där ute   .   Nu blev det ett jätte glapp sen jag skrev igen, jag tror jag gick i ide,haha. Vintern är inte my kind of cookie. så en uppdatering om vad som har hänt under denna frånvaro  då, min arbetsträning är satt på paus sedan jan...

Av rodinskan - 20 september 2020 18:31

Den här helgen har måendet varit på topp och har fått mycket gjort. i fredags hjälpte pappa mig att flytta hit lite mer grejer till lägenheten och vart så sjukt nöjd. blev mycket mer ombonat i vardagsrummet. sedan gjorde vi gomiddag beståenda av pota...

Av rodinskan - 15 september 2020 16:17

just idag så känns allt lite lättare,fick besked angående min arbetsträningsplats, har ju hänt en hel del på den fronten i sommar också,bertättade ju i förra inlägget om att mitt lilla hjärta fick somna in, och bara det var extremt jobbigt.  Och se...

Av rodinskan - 8 september 2020 19:36

vet att jag inte har skrivit på evigheter,men ikväll känner jag att jag måste skriva av mig lite. Den här sommaren har verkligen varit jätte jobbig,så mycket som har hänt. dagarna före midsommar gick mitt hjärta i tusen bitar och lite till, min älska...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards