Alla inlägg under januari 2020

Av rodinskan - 17 januari 2020 18:08

Då var den här veckan avklarad,tjoho. Har klarat mig från mer förkylning än så länge,peppar peppar ta i trä.

så vad har hänt denna vecka,jo jag har rockat min arbetsträning  :), har varit och hälsat på min bästa vän och min lilla gudson,balsam för själen. fick även låna en hel drös med flyttkartonger.  

fick veta igår att min nuvarande lägenhet är uthyrd.har hunnit packa 10 kartonger. ska försöka packa mer nu i helgen. Måste även försöka boka tvättstugan så jag kan börja beta bort tvätthögen och packa ner det rena.

Har inte orkat spelat sims den här veckan,så inget nytt att berätta om det, haha, ja jag vet att jag inte har berättat nått om det alls, men det kommer,känner mig inte inspirerad för det just nu.

Har lyssnat en hel del och hunnit fram till bok nr 18 i serien fjällrosor,love it.Så kort och gott så har jag haft en bra  vecka.

Han och jag   , den här lilla killen fyller hela mitt hjärta.

  

Av rodinskan - 8 januari 2020 18:40

Detta år kunde inte börja bättre, in med det nya och ut med det gamla.

Ny lägenhet på gång och trivs väldigt bra med min arbetsträning,får hålla på med det jag älskar vilket är hundar, har själv en Tibetansk terrier på snart 14 år,Zacke.

har även planer på att skaffa en till,emn blir i så fall en bichon havanais den här gången,men vi får se när det  blir, förhoppninsvis redan till våren/sommaren. men nu först så ka vi flytta, från 69 kvadrat till 150 kvadrat, vilket ska bli väldigt spänannde och kul. så nu blir det mycket packning framöver och visning av min nuvarande lägenhet.Får tillgång till den nya lägenheten den 1 mars,förhoppningsvis lite tidigare,håll tummarna.


Här kommer jag att skriva en hel del om min vardag med PTSD och allt vad det innbär med toppar och dalar i måendet,

är sjukskriven 100 procent men är ute på arbetsträning sen ca 6 månader bakåt i tiden. Är på ett hunddagis tre dagar i veckan två och en halv timme åt gången,utökade nyss från två timmar åt gången så håller på att anpassa mig till det.

Mitt imunförsvar är inte så jätte bra och den här mörka tiden på året är jag mer känslig både fysiskt och psykiskt.men peppar peppar ta i trä, har precis tagit mig igenom en gräslig förkylning och måendet är på topp,tjoho.


Jag älskar böcker,film och spel, lite av en allätare vad gäller genre. Just nu lyssnar jag på en norsk serie på storytel som heter Fjällrosor,är på bok 16. 
spelar även en hel del på The sims 4 just mu,älskar att bygga och inreda och bara förlora mig själv i en drömvärld för en stund :).


Det var lite av mig för idag.

Hoppas att ni har haft en underbar dag idag.


// Rodinskan  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards